قبل از شروع طراحی یک آرم ، ابتدا باید آن را درک کنید و چگونه آرم طراحی شده شما برای بیننده و آنچه باید انجام دهید. این آرم فقط یک علامت نیست ، یک آرم با استفاده از شکل ، منابع ، رنگ ها یا تصاویر ، مارک تجاری را نشان می دهد. برای سفارش طراحی سایت و طراحی لوگو با ما همراه باشید.
از سال سوم ، بسیاری از شرکت ها ، محصولات ، مارک ها ، خدمات ، سازمان ها و افراد دیگر (برند ، نماد) یا ترکیبی از برند و نشان به عنوان یک آرم استفاده کرده اند. یک آرم مؤثر و یک آرم مؤثر می تواند شامل نام اطلاعات و اطلاعات شرکت باشد تا تمرکز روی نام گرافیک و استفاده از یک طراحی منحصر به فرد توسط حروف ، رنگ ها و عناصر گرافیکی اضافی باشد.
یک آرم برای حفظ اعتماد مشتری یا تشخیص و تحسین یک شرکت یا یک محصول به عبارت دیگر مفید است و این وظیفه مهم ما طراح آرم است تا بتوانیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم.
آرم ها (نماد / نماد) یا نام سازمان (یک برند یا مارک کلمات خاص) از آرم ها تشکیل شده است. از آرم به طور عادی و اغلب برای یک برند یا نماد استفاده کنید. از این گذشته ، تعریف من از آرم این است: تجسم آرم شیء و تجسم ایده ها و افکار یا بهتر تصویر یک سازمان است.
اینها برخی از اصول و قوانینی است که باید به طراحی آرم رعایت کنید:
1. آرم ساده است
طراحی ساده آرم آرم ما را خیلی سریع و به راحتی و در سران مخاطب نشان می دهد.
2. آرم باید فراموش نشدنی باشد
این آرم نه تنها باید آسان باشد ، بلکه باید آن را فراموش نشدنی نگه دارد و در عین حال یک آرم خوب را حفظ کند.
1. آرم باید بی پایان باشد
تأثیر یک آرم باید بی پایان و بی نهایت باشد. آیا باید ببینیم که آیا آرم ما برای 1 ، 2 یا 5 سال آینده مؤثر است یا خیر؟
1. آرم باید همه کاره باشد
یک آرم مؤثر باید بتواند با انواع رسانه ها و برنامه ها کار کند تا آرم با فرمت بردار انجام شود تا اطمینان حاصل شود که می توانیم اندازه و اندازه داشته باشیم. علاوه بر این ، باید از طراحی آرم استفاده شود.
1. آرم باید مناسب باشد
موقعیت یک آرم بر اساس هدفی که ما داریم باید به درستی انتخاب شود. به عنوان مثال ، اگر می خواهیم یک آرم برای تجارت اسباب بازی کودکان طراحی کنیم ، باید از منابع و طرح ها و رنگ های مناسب استفاده کنیم. در حقیقت ، این طرح برای یک شرکت حقوقی مناسب نیست.