آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

چگونه یک انواع ردیاب خودرو را به زمین بزنیم


معمولاً به تناسب کاربردهای متفاوت ردیابها، انواع مختلفی از آنها تولید و روانه بازار شدهاست. ردیابی که برخلاف ابعاد کوچک دارای امکانات و ویژگیهای کاملترین نمونه از ردیابهای موجود در بازار است. GR300 را باید بهعنوان لوکسترین نمونه از انواع ردیاب موجود در بین محصولات شرکت جی پی اس خودرو به شما معرفی کنیم. ردیاب دیاگی خودرو بدون نیاز به نصب یکی از بهترین محصولات موجود در جی پی اس خودرو است. امروزه استفاده از جی پی اس جزو ملزومات ناوبری شده است . ردیاب ماهواره ای جی آر 300 با قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور یکی از انواع ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خودرو است که نیاز به سیم کشی و اتصال به منبع برق خودرو دارد. یکی دیگر از مواردی که لازم است به آن توجه داشته باشید، کنترل از راه دور خودرو می باشد که امکان خاموش کردن خودرو از راه دور را برای شخص فراهم می کند. هم چنین ردیاب این امکان را برای افراد فراهم می کند تا خودروی خود را از راه دور خاموش نمایند. ردیاب خودرو، دستگاهی است که امکان ردیابی خودرو را برای صاحبین خودرو فراهم میکند. شاید برخی نگرانی ها در مورد افتادن ردیاب آهنربایی هنگام حرکت خودرو، موجب شود افراد از ردیاب های سیمی استفاده کنند اما لازم به ذکر است که آهنربای تعبیه شده در این نوع ردیاب بسیار محکم و قوی می باشد که امکان افتادن آن وجود نخواهد داشت.

https://techno-sho.ir/uncategorized/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c/


نصب ردیاب های سیمی از طریق سیم کشی در خودرو امکان پذیر است اما ردیاب های آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارند و از طریق آهنربایی که روی آن ها تعبیه شده است به خودرو متصل می شوند. به طور کل هر چه دستگاه پیچیده تر باشد و دستگاهی پیشرفته تر تهیه کنیم ممکن است نحوه نصب آن نیز فنی تر و سخت تر باشد اما در حالت عادی و کلی این دستگاه همانند دزدگیر های روتین و معمولی خودرو نصب شده در اکثر ماشین ها نصب می گردد که بهتر است نصب آن را از محل خریداری شده و یا یک نصاب با تجربه نصب کند چرا که نصاب با تجربه ممکن است ایده های بهتری در محل تعبیه این دستگاه و نحوه سیم کشی و آنتن دهی قوی تر داشته باشد که فکر آن هم به ذهن هیچ سارقی نرسد! اگر قصد دارید ردیاب آهنربایی را زیر ماشین وصل کنید، در نظر داشته باشید که محیط زیر خودرو برای دستگاه ردیاب چندان دوستانه نیست و احتمالا باید به فکر گزینههای ضد آب باشید. ردیاب های خودرو در دو نوع سیمی و آهنربایی وجود دارند و قبل از خرید لازم است اطلاعاتی در مورد هر دو نوع آن داشته باشید.


مسئله دیگری که در خرید gps خودرو مهم است ، داشتن اطلاعات در مورد قیمت gps ماشین می باشد . سیستم های ردیابی مدرن وسایل نقلیه معمولاً از یک یا ترکیبی از فناوری های GPS ،GLONASS و ردیابی مبتنی بر اینترنت بهره می برند که امکان مسیریابی ، مکانیابی و ارتباط با راننده را فراهم می کند. این محصول مشابه با دیگر انواع ردیاب های مورد استفاده برای وسایل نقلیه دارای یک پنل اختصاصی ردیابی است. هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جادهای که در آن حرکت میکند عبور کند پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال میشود. اکثر افراد این نوع جی پی اس را انتخاب میکنند زیرا وسیله نقلیه فاقد درگاه OBD II است که برای دستگاه های غیر سیمی مورد نیاز است. دو فناوری هوشمندی که ردیابی دقیق و مکانیابی در نقاط فاقد پوشش دهی مناسب ارتباطی را تضمین میکنند. لذا افراد میتوانند با استفاده از این سیستم خودرو خود را با استفاده از نرمافزارهای مختلف ردیابی کرده و مکان خودرو را پیدا نمایند. سیستم s.o.s ردیاب نیز با امکان تعریف سه شماره اضطراری امنیت شما را بهخوبی فراهم میکند، قابلیت بسیار مهمی که در جی پی اس همراه کودک و سالمند GR500 نیز در اختیار شما قرار میگیرد.


تمام محصولات ارائه شده در مجموعه جی پی اس خودرو دارای بازه زمانی خاصی به عنوان گارانتی محصول هستند. نیکان جی پی اس به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی خرید ردیاب میتواند این دغدغه شما را رفع کند. همچنین تمامی محصولات جی پی اس خودرو دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و یکسال گارانتی تعویض هستند. علاوه بر این، ردیاب خودرو می تواند تاریخچه مسیر خودرو را ثبت کند تا در صورت نیاز بتوان از گزارش های آن به راحتی استفاده کرد. در سیستمهای اعلان دستگاه نیز هشدارهای مختلفی قرار داده شده است تا تمام دادههای ردیابی با جزئیات کامل به شما گزارش داده شود. اگر سرعت این رانندگان بیشتر از حد مجاز باشد، برای شما یک اس ام اس ارسال می شود و به شما این هشدار داده می شود که ماشین شما دارای سرعت غیر مجاز می باشد و در همان هنگام می توان این موارد را به رانندگان گوشزد کرد. اما اگر یک محصول یا کیفیت باشد ، آن وارد کنندگان غیر مجاز نیز به جمع وارد کنندگان مجاز میپیوندند . با اینکه این مسیریاب با استفاده از قطعات آلمانی و تایوان تولید میشود اما برای ایجاد آسایش خاطر در حین خرید بازهای یکساله برای گارانتی محصول نیز در نظر گرفته شده است.https://www.driveing.ir/car-tracker/

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام «اگه میشد بیخیال تو یکی شم»

متن آهنگ اگه میشد بیخیال تو یکی شم علیرضا طلیسچی

اگه میشد بی خیال تو یکی شم

میتونستم دیگه هرکی که بگی شم

درد من اینه که خیلی دلم گیره هرجایی بری میره عزیزم

تو ولی کندی و وضعیتت بد نیست قلبت ازم سیره عزیزم

خیر پیش نفسم بودی گرفتیش دیگه ام مهم نی هیچیش

تو نفس بکش به جا من

حیف شد ولی ارزش تو رو داره

واسه تو نباره چشم من واسه کی باید بباره

https://musicdel.ir/single-tracks/178386/