آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

جنس نازل های مه پاش از چیست؟


کارواش صنعتی دارای دبی پایین و فشار بالا است و از نوع رفت و برگشتی هستند . از آنجا که نازل های اسپری برای کار نیاز به فشار زیادی دارند ، پمپ الکتریکی رفت و برگشتی یکی از اجزای مورد نیاز برای سیستم اسپری فشار صنعتی است. بسته به فضایی که می خواهیم از دستگاه مه پاش در آن استفاده کنیم ، می توانیم اندازه پمپ الکتریکی را تعیین کنیم. کل فرآیند مهپاش صنعتی بسته به تکنولوژی متفاوت است. به دلیل فشار این نوع سیستم های مه پاش اتوماتیک ، لازم است پیستون داخلی نازل دستگاه را فقط در مواقع فشار باز کنید ، و نازل کار ایجاد مه را انجام می دهد و در صورت عدم فشار ، این نازل ها به طور کامل بسته شود جنس نازل از برنج یا فولاد است. فیلتر پلی فسفات باعث تخلیه آب می شود و به دلیل تخلیه آب در اثر ورود هر جرمی به سیستم هیچ جرمی در دیواره های مه پاش اتوماتیک رسوب نمی کند. دستگاه کارواش بخار کاویان به دو صورت دستی و اتوماتیک قابل تنظیم می باشد و میتوان به صورت دستی پمپ آب و مشعل را روشن یا خاموش کرد. دستگاه مه پاش باید از یک یا چند پمپ قدرتمند استفاده کند و تعداد قطعات و قدرت آنها کاملاً با دستگاه های خانگی و نیمه حرفه ای متفاوت است.


برای دریافت مشاوره فنی در خصوص پمپ اینترپمپ و اطلاع از قیمت اینترپمپ و قیمت پمپ کارواش و قیمت سیستم مه پاش با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت کارواش صنعتی با فشار بالا از دیگر دستگاهها کمی بالاتر است که البته به نوع پمپ و اجزای سازنده نیز بستگی دارد. لنس ها از دیگر ضروری ترین و اصلی ترین قطعات پمپ کارواش به شمار می آید که نقش و وظیفه بسیار مهمی را به عهده داشته است. عملکرد اصلی سیستم های اسپری تبدیل آب به مه است که معمولاً در محیط های بزرگ یا خارج از منزل استفاده می شود. در این قسمت با برخی از انواع دستگاههای مه پاش آشنا میشوید. مه پاش mist و مه پاش ulv از مه پاش های معروف در سطح بازار میباشند. خدمات کوپله و شاسی:تمام شاسی ها،فولادی بوده و از کوپلینگ های استاندارد استفاده شده،ضد زنگ و رنگ شاسی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات انتخاب شده.کوپلینگ دارای حفاظ می باشد.


نازل های مه پاش صنعتی یکی از مهمترین اجزای این نوع سیستم هستند. این تایمرها به اندازه لازم مسیر آب را باز می کنند و از دسترس خارج شدن آب که در دوران خشکسالی کمتر می توانید برای آبیاری پیدا کنید جلوگیری می کند. به همین دلیل نصب و استفاده ار کنترلر ها، سنسور ها و تایمر ها لازم است. به همین دلیل ، تمام تجهیزات تحت فشار هستند. 5. آبیاری خودسرانه به زمان و تلاش فیزیکی بسیار بیشتری نسبت به سیستم آبیاری خودکار نیاز دارد. این مه پاش ها به دلیل رعایت استاندارد ها در ساخت آنها و همچنین قطعات مرغوب ، راندمان و طول عمر بسیار بالایی دارند. این نوع شیلنگ ها ضخامت بالایی دارند و به دلیل ضخامت آن ، انعطاف پذیری کمی دارند و قطر خارجی آنها حدود 1 سانتی متر است. و همچنین این شیلنگ ها می توانند تا 200 بار را تحمل کنند. نازل های اسپری صنعتی آب را به مه تبدیل می کنند.


مکانیسم های مختلفی در کارایی این نوع از سیستم ها در نظر کی گیرند ولی در حالت کلی کار با آنها بسیار آسان است و اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده می شود. جهت استعلام قیمت مه پاش گلخانه با کارشناسان فروش شرکت انعکاس تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم جهت خرید محصول مورد نظر برای شما مشتریان گرانقدر انجام بپذیرد. همچنین جهت انتخاب مناسب و نصب صحیح تابلو برق، از متخصص برق استفاده شود؛ تا به نسبت میزان آمپر دستگاهها، تابلو برق مناسب در نظر گرفته شده و نصب آن به صورت ایمن انجام شود. از تابلو برق برای کنترل عملکرد سیستم مه پاش صنعتی و محافظت از آن استفاده می شود. این پنل ها همچنین دارای تایمر و کنترل از راه دور هستند. مزیت کنترل از راه دور این است که می توان آن را هنگامی که در کنار تابلو قرار نداریم خاموش و روشن کرد. این نوع دستگاه طراحی ساده و درعین حال بسیار دقیقی دارد که تمامی اجزا و قطعات تشکیل شده آن قابلیت جداسازی، تمیز کردن و در صورت امکان تعویض کردن را دارند.


https://abniro.com/misting-system-overall/misting-nozzle/