آیا شنیده اید که برخی می گویند بازنویسی برای رتبه متوسط سئو شما خوب نیست و باعث کاهش آن می شود؟ ما هم شنیدیم! اما این سوال صحت ندارد و بازنویسی نه تنها بر سئو تاثیر منفی می گذارد، بلکه اگر اصولی و حرفه ای نوشته شود، بی شک باعث بهبود سایت نیز می شود. علاوه بر همه اینها، باید بدانید که بیش از 90 درصد وب سایت های موفق از تکنیک های بازنویسی برای تولید محتوا استفاده می کنند.
هر مجموعه و کسب و کاری که از روش های بازاریابی محتوا برای بازاریابی استفاده می کند، نیاز به تولید محتوای حرفه ای دارد. تولید محتوای با کیفیت و اصیل در حالی که به عنوان یک برگ برنده دیده می شود، کار دشواری است. بازنویسی محتوا یکی از راههای آسانتر کردن این کار است.
ایجاد و تولید محتوا نیازمند فکر و ایده است. محتوای خوب باید از یک ایده اولیه خشن و به خوبی توسعه یافته با بال و ساختار مناسب برای آن شروع شود. هنگام تولید محتوا، باید مشخص شود که هر محتوا با توجه به موضوع، ساختار و مخاطب هدف در چه قالبی تولید شود (متن، تصویر، ویدیو، صوت و ...).
به طور کلی، ایجاد و ایجاد محتوا برای ایده های جدید می تواند چالش برانگیز باشد. یکی از راههای سادهتر ساختن محتوا، بازنویسی محتوا برای ایجاد محتوا است. بازنویسی محتوا ژانر مهمی است که اصول و قواعد آن باید توسط همه تولیدکنندگان محتوا، حرفه ای ها و افراد عادی به خوبی درک شود.
این روش به ویژه برای آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که در ابتدای راه هستند و قدرت چندانی برای تولید محتوا از ایده های جدید ندارند بسیار مفید است. بازنویسی محتوا می تواند در تبدیل محتوای قدیمی به محتوای جدید و مفیدتر موثر باشد. علاوه بر این، در مواردی که نویسنده محتوا دانش خاصی در مورد یک موضوع ندارد، بسیار مفید است.
در ادامه این مقاله به ایجاد محتوا با بازنویسی دقیق آن خواهیم پرداخت. ابتدا در مورد کاربردهای بازنویسی محتوا صحبت خواهیم کرد. در ادامه به توضیح مزایای فراوان بازنویسی محتوا می پردازیم و در نهایت به مهم ترین نکات بازنویسی محتوا می رسیم.
هنگام نوشتن مطالب جدید از چه شرایطی استفاده می شود؟
استفاده از بازنویسی محتوا با هدف آن تعیین می شود. بازنویسی محتوا معمولاً برای دو هدف کلی استفاده می شود:
زمانی که می خواهیم محتوایی در مورد محتوای خاص تولید کنیم که اطلاعات کافی در مورد آن نداریم.
وقتی می خواهیم محتوای گذشته و حال را تغییر دهیم.
یکی از مهمترین موقعیت ها برای استفاده از بازنویسی محتوا زمانی است که می خواهیم در مورد یک موضوع خاص محتوا تولید کنیم. تولیدکنندگان محتوا با سفارشات و پروژه های مختلفی سروکار دارند. برای نوشتن در مورد موضوعات مختلف، باید درک و دانش کلی در زمینه های مختلف ایجاد کرد.
با این حال، در بسیاری از موارد ممکن است یک تولیدکننده محتوا با پروژه ای مواجه شود که تجربه و جزئیات آن را نداشته باشد. به عنوان مثال، یک موضوع محتوای سفارشی ممکن است به یک مقوله مهندسی خاص و پیچیده مرتبط باشد. در این شرایط، سازنده محتوا برای انجام کار خود به روش بازنویسی محتوا روی می آورد.
وقتی یک نویسنده محتوا باید در مورد موضوعی بنویسد که اطلاعات کافی در مورد آن ندارد، ابتدا باید آن را بخواند. او باید فهرستی از سایت ها و مراجع مجاز تهیه کند. سپس با مطالعه و جمع بندی به نمای کلی موضوع برسید. نویسندگان محتوا می توانند با استفاده از نکات بازنویسی محتوا، حجم زیادی از اطلاعات را به محتوای باکیفیت تبدیل کنند.
یکی دیگر از کاربردهای بازنویسی محتوا، جایگزینی و به روز رسانی محتوای قدیمی است. اغلب، محتوای قدیمی را می توان به محتوای جدید و جامع تبدیل کرد. این یک راه حل بسیار عملی است زمانی که تولید ایده های محتوای جدید دشوار است.
گاهی اوقات ممکن است مدت زیادی از زمانی که یکی از سایت های قدیمی مطالبی را ارسال کرده است، گذشته باشد. مخاطبان جدید سایت آن را ندیده اند. با بازنویسی محتوا می توان محتوای قدیمی را احیا کرد و با محتوای جدید و مفید وب سایت به روز کرد.
گاهی ممکن است مقالات قبلی به گونه ای تهیه شده باشد که بتوان آنها را تغییر داد. به عنوان مثال، اگر انواع مختلفی از مقالات مرتبط با یک موضوع وجود داشته باشد، می توان آنها را به محتوای صوتی خوب (پادکست) تبدیل کرد. این یک روش حرفه ای برای بازنویسی مقالات است.
در بسیاری از موارد، محتوای قدیمی ممکن است دیگر اعتبار یکسانی نداشته باشد. به عنوان مثال، وقتی صحبت از محتوای مرتبط با فناوری می شود، محتوای منتشر شده دو سال پیش ممکن است به دلیل پیشرفت ها و به روز رسانی ها، امروز به طور کامل قابل اجرا نباشد.
با بازنویسی محتوا، می توانید اعتبار را به محتوای قدیمی بازگردانید. با تصحیح و اصلاح نواقص مطالب قبلی و تکمیل آنها می توان محتوای جدیدی را منطبق بر دانش و نیازهای روز ایجاد کرد.