آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

چگونه برای کانال تلگرام پادکست بسازیم؟


آموزش ساخت پادکست برای کانال تلگرام

امروزه استفاده از پادکست در بین مردم افزایش چشمگیری پیدا کرده است. بسیاری از مردم در خانه یا هنگام رانندگی به پادکست گوش می دهند.

تصور کنید که خواننده کتاب هستید و دوست دارید از هر فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید. پادکست بهترین انتخاب برای شما در شرایط مختلف است. به عنوان مثال، اگر در ترافیک گیر کرده اید یا مشغول آشپزی یا چیزی شبیه به آن هستید، پادکست ها می توانند انتخاب خوبی برای شما باشد تا به داستان و یا دنبال کردن ماجراجویی بپردازید.

در واقع پادکست یک پدیده بسیار مفید برای توسعه فرهنگ مطالعه است، زیرا در دنیای امروز که فرصت کمتری برای مطالعه کتاب وجود دارد، افراد می توانند داستان ها و رمان های زیادی را از طریق پادکست دنبال کنند.

اگر مبتدی هستید و می خواهید برای اولین بار یک پادکست برای کانال تلگرام خود بسازید، در اینجا پنج نکته مهم و کاربردی برای ایجاد پادکست برای کانال تلگرام خود آورده ایم.

اهمیت داشتن تصویر برای موفقیت پادکست به عنوان اولین بخش مهم در ساخت پادکست برای کانال تلگرام است.

بسیاری از وبلاگ ها اهمیت ایجاد یک پادکست برای کانال تلگرام خود را توضیح می دهند و به مخاطبان خود اجازه می دهند محصولات یا خدمات بیشتری را در تجارت خود بفروشند. هنگام پخش پادکست ممکن است هیچ کس چهره شما را نبیند، اما مهم است که مخاطبان شما قبل از پخش قسمت اول در رسانه های اجتماعی بدانند که این پادکست درباره چه کسی است.

به عنوان مثال، اگر موضوع قسمت این هفته شما مصاحبه با یک سلبریتی معروف است، می توانید برای تبلیغ بیشتر پادکست، یک سلفی از خود و مهمانتان در کانال تلگرام خود قرار دهید.

هنگامی که با مهمانان خود در حال عکاسی از پادکست خود هستید، از آنها بخواهید که برای شما عکس های حرفه ای بگیرند، نتایج این کار شگفت انگیز است و نتیجه را در ارتباط بیشتر در کانال تلگرام خود خواهید دید.

در نتیجه، دانلود پادکست شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. در حین انجام این کار، به سرعت متوجه شدیم که اگر می‌خواهیم افراد بیشتری پادکست ما را دانلود کنند، ایجاد اعتبار با استفاده از تصاویر با کیفیت بسیار ضروری و مهم است.

مزایای ایجاد پادکست برای کانال تلگرام چیست؟

دسترسی به فایل های صوتی آسان تر می شود

در کانال تلگرام به راحتی می توانید فایل صوتی یا پادکست را دانلود کرده و در زمان مناسب گوش دهید.

بهترین گزینه انتخاب ویدیو

ایجاد یک پادکست صوتی نسبت به ایجاد یک ویدیو ارزان تر و کم ضررتر است و می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

مخاطب قوی تری را جذب کنید

پادکست نوعی عادت را در شنوندگان ایجاد می کند که از تماس های خود می گیرند. در واقع این ویژگی به عنوان یک نوع تبلیغات محسوب می شود و مخاطبان بیشتری را جذب می کند.

ارزان تر و در دسترس تر باشید

حتما شنیده اید که زمان طلایی است! امروزه زمان و هزینه دو مقوله هستند که معیار اصلی انتخاب روش کسب و ارائه اطلاعات هستند. بنابراین می توان گفت که اگر روش دارای این دو معیار مهم یعنی زمان و هزینه کمتر باشد. او بیشتر خوشحال خواهد شد. حتی با این دو معیار اما پادکست ها نیز در میان توده ها محبوب هستند.

برای ایجاد موفقیت آمیز پادکست  آیتم ساز رادیو برای کانال تلگرام، پادکست های ما باید چگونه باشند؟

اگر این اولین باری است که قصد دارید یک پادکست برای کانال تلگرام خود بسازید اما نمی دانید چگونه برای کانال تلگرام خود پادکست بسازید، به شما توصیه نمی کنم یک میکروفون خوب و صدای خوب پیدا کنید. فضا در ابتدا

در ابتدا به عنوان یک ضبط کننده صدای ساده برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و نصب اپلیکیشن ضبط صدا رایگان

برای سیستم عامل iOS، کار شما آغاز خواهد شد. هنگام معرفی پادکست خود در حین ضبط، سعی کنید لحن خوبی داشته باشید، کف نزنید و مطمئن شوید که ارائه شما به اندازه کافی دقیق است.

محیط شما باید تا حد امکان ساکت باشد. پس از آماده شدن فایل صوتی، می توانید به راحتی آن را در کانال تلگرام خود با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. بسیاری از سایت ها مانند تهران پادکست خدمات دانلود و اشتراک گذاری پادکست را به عموم ارائه می دهند. برای این کار فقط باید از http://telegram.me/tehpodcast استفاده کنید

از مدیر خود بخواهید یک کانال تلگرام ایجاد کند.

تاثیر سرویس میزبانی مناسب در موفقیت پادکست برای کانال های تلگرام

امروزه بسیاری از افراد سعی در کسب درآمد از طریق ساخت پادکست دارند. برخی از این افراد برای کسب درآمد بیشتر قصد دارند پادکست خود را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام به اشتراک بگذارند، اما این افراد نمی دانند چگونه به درستی برای کانال تلگرام یا کانال اینستاگرام پادکست بسازند. برای این منظور باید از برنامه های مناسب استفاده کنید و سپس فایل صوتی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

تنها در این صورت است که شنوندگان شما به انواع پادکست ها دسترسی خواهند داشت. اگر شنونده پادکست هستید و قصد دارید پادکست مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام پیدا کنید، می توانید این پادکست ها را در سایت ناملک، تهران پادکست و شینتو پیدا کنید. در ابتدا هر فایل صوتی که در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام به اشتراک می گذاریم را می توان یک پادکست در نظر گرفت.

از نظر ساختاری ممکن است این درست باشد، اما از نظر فنی درست نیست. دلیل این امر ماهیت پادکست ها است. پادکست ها را می توان با استفاده از یک اپلیکیشن خاص به دست آورد و پادکست ها نسبت به فایل های صوتی معمولی محتوا و کیفیت صدای بهتری دارند. به این ترتیب، شنوندگان می توانند به راحتی نظرات خود را برای سازندگان پادکست ارسال کنند، به آنها کمک مالی کنند و پادکست های مورد علاقه خود را دانلود کنند.

اکنون که یک پادکست برای کانال تلگرام خود ایجاد کرده اید، به یک سرویس میزبانی پادکست نیاز دارید. شما نمی توانید به طور خودکار پادکست های خود را در Spotify یا iTunes آپلود کنید. البته برای ذخیره یا توزیع فایل صوتی خود به یک رسانه نیاز دارید. به عنوان مثال، ما از libsys استفاده خواهیم کرد.

سرویس میزبانی Libsyn به شما این امکان را می دهد که به راحتی تصویر جلد پادکست خود را به روز کنید. همچنین تنظیم برنامه برای انتشار پادکست با این سرویس برای شما آسان است.

استفاده از نرم افزار و تجهیزات مناسب برای موفقیت آموزش آنلاین تولید  پادکست  زهرا شیراحمدی در کانال های تلگرامی موثر است

در ادامه این مقاله، نه ابزار مفیدی را که هر تولیدکننده مبتدی برای ایجاد پادکست برای کانال تلگرام خود به آن نیاز دارد، فهرست می کنیم. البته، می توانید با ضبط اولین قسمت پادکست خود در آیفون شروع کنید، اما استفاده از این روش را اغلب توصیه نمی کنیم. در عوض، با استفاده از تعدادی ابزار دیگر، می‌توانید قسمت‌های پادکست خود را به شیوه‌ای حرفه‌ای‌تر ضبط و منتشر کنید. بنابراین، در اینجا بهترین ابزارهایی را که برای ایجاد پادکست برای کانال های تلگرامی نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد