آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

آموزش فیشیال پوست تهران دکتر فاطمه حبشی

تفاوت بین پاکسازی صورت و پوست چیست؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که پاکسازی صورت و پوست هر دو یکسان است و در برخی موارد معتقدند که قیمت بالای یک درمان صورت تنها یک هزینه اضافی است و پاکسازی می تواند به نتیجه مطلوب برسد.

کسانی که این نظر را دارند واقعا نمی دانند مراقبت از صورت چیست و فقط نام آن را شنیده اند. ما در این مقاله با شما هستیم تا استدلال قانع کننده ای داشته باشیم که این دو روش کاملاً متفاوت هستند. در ابتدای مطلب به تعریف پاکسازی صورت و پوست می پردازیم تا تفاوت آن ها را راحت تر متوجه شوید. با ما همراه باشید

صورت چیست؟

فیشال راهی برای احیا و جوانسازی پوست و همچنین به تاخیر انداختن روند پیری است و شامل ماست های صورت، ماسک ها، لایه بردارها، ماساژها و لایه بردارها می شود. به عبارت ساده، یک سری اقدامات و مراحل است که از کرم ها و روغن ها برای بهبود وضعیت پوست و ایجاد راحتی بیشتر استفاده می شود.

پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست نیز مانند مراقبت از صورت، راهی برای جوانسازی پوست است که طی آن پوست مرده را همراه با باکتری های روی پوست از بین می برد. این روش چندین تفاوت با مراقبت از صورت دارد که در زیر به آنها اشاره می شود.

آیا مراقبت از صورت همان پاکسازی است؟

از آنجایی که ترتیب یکسان است و از مواد تشکیل دهنده هم برای صورت و هم برای تمیز کردن استفاده می شود، نمی توان آنها را یکسان نامید. با این حال، در بسیاری از سالن ها، نظافت با نام صورت انجام می شود. برای اینکه شما تفاوت بین پاکسازی و پاکسازی صورت را بدانید در مقاله زیر به این تفاوت پرداخته ایم.

لایه برداری برای از بین بردن سلول های اضافی، آلودگی های سطحی و آکنه استفاده می شود، اما پوست صورت به روشی عمیق تر پوست را تمیز می کند. حتی در کلینیک ها برای این کار از تجهیزات خاصی استفاده می کنند. همچنین همراه با پوست صورت پس از تمیز کردن با بخور سفید برای از بین بردن جوش های سر سیاه و ماسک آرامش بخش استفاده می شود.

تفاوت بین پاکسازی صورت و پوست چیست؟

برای درک تفاوت پاکسازی صورت و پوست، در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم تا این تفاوت ها را برای شما توضیح دهیم.

این موارد عبارتند از:

هزینه تمیز کردن صورت ارزان تر از صورت است زیرا فقط یک ماسک برای تمیز کردن استفاده می شود در حالی که در ماسک صورت از ماسک همراه با ماساژ پوست و دستگاه استفاده می شود.

پاکسازی باید هر 2 تا 3 هفته یکبار انجام شود اما صورت اینطور نیست و باید هر دو ماه یکبار این کار را انجام دهید.

مراقبت از صورت گردش خون را بهبود می بخشد و پوست صورت را سالم می کند.

فیشال سریعتر از پاکسازی نتیجه می گیرد.

درمان صورت دو تا سه ساعت طول می کشد، در حالی که پاکسازی زمان کمتری می برد.

تفاوت اصلی بین پاکسازی پوست و صورت

تفاوت عمده بین پاکسازی و پاکسازی صورت را می توان در استفاده از آنها ذکر کرد. ناگفته نماند که پاکسازی صورت یکی از مهم ترین درمان های پوستی است که از آن در برابر درماتیت، چین و چروک و غیره محافظت می کند.

به همین دلیل برای پاکسازی و صورت هر دو ماه یکبار باید هر دو تا سه هفته یکبار تکرار شود. زمان لازم برای تمیز کردن یا تمیز کردن صورت بین 60 تا 90 دقیقه متغیر است.

نتجا صورت؟

همانطور که توضیح دادیم درمان صورت یکی از موثرترین روش ها برای پاکسازی پوست است. اگر به دنبال راهی برای پاکسازی و جوانسازی پوست خود هستید، این روش یک روش منحصر به فرد است. پاک کننده های صورت و پوست به از بین بردن لکه ها، جوانسازی و پاکسازی پوست کمک می کند و از درمان های کم تهاجمی محسوب می شود. مهمتر از همه، شما می توانید به طور مرتب از این روش ها برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید.

مراحل تمیز کردن صورت و پوست یکسان است، تفاوت فقط در ماساژ صورت است. به یاد داشته باشید که اگر به دنبال راهی سریع برای خلاص شدن از شر مشکلات پوستی هستید، آکنه بهترین درمان است و در برخی موارد لایه برداری پاسخگوی اکثر مشکلات پوستی نیست و پاسخ آهسته است.

رجوع به مقاله: دوره فیشیال پوست تهران دکتر حبشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد