آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

مجسمه چیست؟


مجسمه سازی بدن به دو صورت تهاجمی و غیر تهاجمی قابل انجام است و برای رسیدن به اندامی زیبا و ایده آل می توان از تکنیک های مختلفی استفاده کرد. با استفاده از تکنیک کانتورینگ می توان نواحی چاق مختلف بدن را به ظاهری ایده آل و لاغر رساند.

به عبارت دیگر می توان گفت که تصویربرداری از بدن یکی از بهترین راه ها برای حذف چربی های داخلی بدون آسیب رساندن به بافت ها، عروق و حتی اعصاب بدن است. در واقع این تکنیک می تواند راه حلی ایده آل برای افرادی باشد که با ورزش و رژیم غذایی نتوانسته اند چاقی را اصلاح کنند.

مجسمه سازی یک عمل زیبایی است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان استفاده می شود و با روش های مختلفی قابل انجام است که در ادامه تمامی این تکنیک ها را توضیح خواهیم داد.

چگونه مجسمه را می سازید؟

همانطور که گفتیم چربی بدن به کمک این روش بدون جراحی و جراحی فرم بدن کاهش می یابد. روش‌های جراحی برای کانتورینگ بدن که در اتاق عمل تهاجمی هستند و معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شوند، نسبت به روش‌های غیرجراحی بیشتر طول می‌کشند.

بنابراین اکثر افراد به دنبال روش های غیر جراحی برای رفع چاقی و رفع چربی های اضافی بدن هستند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن و با کمترین عارضه به اندام ایده آل خود برسند.

جراحی کانتورینگ بدن

جراحی زیبایی پلاستیک را می توان با استفاده از روش های زیر انجام داد:

جراحی پلاستیک شکم

لیفت سینه، ایمپلنت سینه و ماموپلاستی

جراحی هیپ

جراحی دست

در جراحی پلاستیک شکم این روش برای اولین بار در رویکرد جراحی فتق ناف انجام شد. در این روش جراح مقداری از چربی و پوست شکم را از قسمت تحتانی جدا می کند و سپس دو طرف شکم را به هم می دوزد.

اما پس از مدتی پزشکان متوجه شدند که این روش روش خوبی برای کاهش چربی شکم نیست و امکان حرکت ناف وجود دارد. این نوع جراحی نیز عوارض زیادی را به همراه داشت که برخی از آنها طولانی مدت بودند، بنابراین آنها به دنبال راه های غیر جراحی برای رسیدن به اندامی عالی برای بیماران خود بودند.

جراحی مجسمه سازی

مجسمه سازی بدون جراحی

از روش های غیر جراحی پیکرتراشی می توان به روش های زیر اشاره کرد.

از لیپوم

این پست

لیپوساکشن

لیپولیزاتور

شکم

سمپاش آب و هوا

کرایولیپولیز

اولترزد

در زیر برای آشنایی بیشتر شما با این روش ها به تفصیل توضیح داده ایم:

کنده کاری به روش لیپوماتیک

این روش که نیازی به جراحی یا برش ندارد، با قرار دادن یک سوراخ کوچک (2 تا 5 میلی متری) و یک میله نازک با استفاده از امواج فرابنفش، چربی اضافی قسمت های مختلف بدن را از بین می برد.

از آنجایی که چربی خارج شده از بدن آسیبی نمی بیند و سالم است، می توان از آن برای فرم دهی و زیبایی سایر قسمت های بدن استفاده کرد.

پس از انجام این روش لیپوساکشن، فرد ممکن است مقداری تورم و کبودی در محل جراحی را تجربه کند که کاملاً طبیعی است و معمولاً طی 6 تا 8 هفته کاملاً قابل برگشت است.

جراحی لیپوماتیک ممکن است برای شرایط زیر استفاده شود:

معده

کتاب

یک پا

احمقانه

بودن

کنار

تصویر

گردن

مجسمه سازی با کمک لیپوساکشن

این روش جدید و برتر از نسل قبل یعنی لیپوماتیک است که برای کاهش وزن بدن به کمک این دستگاه از دو روش TLA و ویبره که در واقع یک حرکت است استفاده می کند.

با این روش چربی اضافی از بافت آن جدا می شود و احتمال دفن آن در زیر پوست صفر است. بنابراین در زیر پوست ناهمواری وجود ندارد و می توان از چربی برداشته شده برای شکل دادن به سایر قسمت های بدن استفاده کرد.

قبل و بعد از لیپوساکشن

لیپوساکشن به عنوان یک روش مطمئن برای کاهش وزن شناخته شده است و کاملا بی خطر است. این تکنیک ممکن است به چندین جلسه نیاز داشته باشد.

مزایای لیپوساکشن:

دارای دو تکنیک مکش و ارتعاش همزمان است

توانایی استفاده از چربی سایر قسمت های بدن

این عمل بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

مدل سازی با لیپوساکشن

در این روش چربی اضافی بدن در نواحی مختلف با ایجاد یک برش کوچک و از طریق یک مسیر متصل به دستگاه ساکشن حذف می شود. چربی هایی که با این روش برداشته می شود برای شکل دادن به سایر قسمت های بدن استفاده نمی شود زیرا چربی های اضافی زیر بدن با حرارت سوزانده می شود و سپس از بدن خارج می شود. (علم مستقیم)

مراجعه به منبع: https://payju.ir/content/پیکرتراشی-در-شیراز 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد