آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

آژانس خبری سریع نیوز

سریع ترین اخبار روز دنیا

به روز رسانی وردپرس 5.1


به روز رسانی وردپرس 5.1 یکی از به روز رسانی های اصلی وردپرس است. جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک آپدیت اصلی ارائه می دهد و سپس در تاریخ های مختلف یک آپدیت جزئی ارائه می دهد که متنی به نام خود وردپرس است که شاخه ای از آپدیت فرعی است. در هر پست به معرفی آپدیت اصلی می پردازیم و در مورد امکانات آن صحبت می کنیم و زیرشاخه آن را می توانید در قسمت دانلود پیدا کنید و خلاصه محتوای آپدیت شعبه را به روز می کنیم. من محمد سلحشوری هستم. با من همراه باشید تا در مورد به روز رسانی اصلی 5.1 و شاخه های آن صحبت کنیم.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای ایجاد و ایجاد وب سایت و وبلاگ است و شما می توانید محتوای وب سایت خود (متن، فیلم، تصاویر و غیره) را با این سیستم نرم افزاری تحت وب مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود که امکانات فوق العاده ای را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت ها معرفی شد.

وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین نسخه ای برای PostgresKival وجود دارد، این سیستم کاملا رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه b2 است که با موفقیت در سال 2003 ایجاد شد. نام وردپرس توسط کریستین اسلک یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد و از آن روز وردپرس به ابزاری معروف و پرکاربرد برای ایجاد تبدیل شد. وبلاگ ها و سایت ها روی کامپیوتر اصلی با سرعت قابل توجه و پیشرفت.

در حال حاضر، بیش از 76 میلیون وب سایت در سراسر جهان توسط این CMS پشتیبانی می شوند.

به روز رسانی های وردپرس

همانطور که گفته شد وردپرس یکی از محبوب ترین سازندگان سایت در جهان است، بسیاری از وب مسترها با این CMS وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای ساخته اند.ما مقاله ای در مورد آپدیت ها و ویژگی های خاص برای شما ایجاد خواهیم کرد، اما به طور کلی اولین آپدیت این CMS به تاریخ می رسد. به سال 2003 زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک رابط مدیریتی جدید، قالب های جدید و ایجاد قالب های سازگار با XHTML.1.1 بود (تصویر زیر نسخه 1.1 وردپرس را نشان می دهد).

وردپرس 5.1

این به روز رسانی در تاریخ 21 فوریه 2019 منتشر شد، تغییراتی که در این نسخه از وردپرس به وجود آمد که بسیاری از وب سایت های وردپرس را به دلیل نسخه بتا منتشر شده قبلی و بازنگری کلی ویرایشگر و سایر تغییرات در نسخه قبلی 4.9 به چالش کشید. ، تصمیم گرفته شد.

مزایا و ویژگی های وردپرس 5.1

TinyMCE به نسخه 4.9.2 به روز شد.

برخی از مشکلات ویرایشگر گوتنبرگ را رفع کرد.

بهبود عملکرد ویرایشگر قدیمی و کلاسیک

امنیت و سرعت بهتر

سرعت بالا

اولین چیزی که در این نسخه از وردپرس بسیار مهم است و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند سرعت در هنگام نصب و همچنین هنگام کار است. افزایش چشمگیر سرعت هنگام کار بسیار واقعی است که مطمئناً برای همه وب مسترها مهم و قابل مشاهده است. این سرعت بهبود یافته به شما امکان می دهد سریعتر به بخش های مختلف دسترسی داشته باشید. تصور کنید مقاله ای می نویسید و بعد از زدن دکمه انتشار، مقاله شما 1 ثانیه بعد منتشر می شود و خیلی سریع پیغام "مقاله منتشر شده" را می بینید. البته فراموش نکنید که سرعت هاست شما در اولویت است و باید از سرویس خوب و سرعت بالا استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

پاهیا گوتنبرگ

حضور ویرایشگر گوتنبرگ به زبان انگلیسی مورد استقبال بسیاری از مدیران سایت قرار نگرفت، اما تیم توسعه وردپرس نسخه فارسی ویرایشگر جدید وردپرس را در وردپرس 5.1 اضافه کرد که بهانه خوبی برای استفاده از گوتنبرگ به جای گوتنبرگ بود. ویرایشگر کلاسیک وردپرس.. در نسخه 5.1 تمامی بخش های گوتنبرگ به فارسی تبدیل و برای کاربران ایرانی و فارسی زبان کاربر پسند شد.

مشاهده ادامه: https://blogten.ir/wordpress-up-5-1/  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد